Navodila pacientom v času COVID-19
11. maj 2020

Spoštovani pacienti!

 

V PONEDELJEK, 11.5.2020 spet odpiramo svoja vrata.


Dočakali smo odprtje zobozdravstvenih ordinacij, ki so bile z vladnim odlokom o začasnih ukrepih na področju zdravstvene dejavnosti zaradi zajezitve in obvladovanja epidemije COVID-19 od 16.3.2020 zaprte. Upamo, da ste to obdobje preživeli čim bolj mirno in ostali zdravi. Gotovo pa so se pri katerem od vas pojavile težave v področju ustne votline in končno vam bomo lahko zobozdravniki spet pomagali. Ta izredni dogodek pa je prinesel nekaj sprememb na področju obravnave, ki jih bomo strnili v nekaj točkah.

 

KOGA LAHKO ZDRAVIMO?

Odredba določa, da je zdravstvena obravnava na vseh treh ravneh – primarni, sekundarni in terciarni – zagotovljena le osebam, ki imajo negativno epidemiološko anamnezo in ne kažejo kliničnih znakov okužbe dihal. Vse ostale osebe se obravnava v skladu s priporočili in navodili za izvajalce zdravstvene dejavnosti, ki veljajo v času epidemije COVID-19. To za paciente, ki so oboleli z COVID-19 ali kažejo znake respiratorne okužbe pomeni, da je v primeru potrebe po prvi pomoči, usmerjen na vstopno točko s strani svojega izbranega zobozdravnika. V kolikor pa potrebe po izvajanju prve pomoči ni, pa se pacient na redno obravnavo naroči, ko nima več simptomov okužbe.

 

NAROČANJE

V naslednjih dneh pričakujemo obremenjene telefonske linije. Naročite se lahko po telefonu 040 258 331 ali  01 756 60 03 ali po e-mailu info@legatdent.si ali preko naročilnega obrazca na naši spletni strani http://www.legatdent.si/ .

Najprej bomo morali obravnavati paciente, ki so iskali pomoč v času korona krize ter paciente z nedokončanimi deli ali terapijami. Paciente, ki so bili v tem času redno naročeni in so jim termini odpadli, bomo načeloma klicali po vrsti, vseeno pa prosimo, da se poskusite naročiti sami. Na tem mestu prosimo za razumevanje, saj je nova organizacija in striktno upoštevanje vseh varnostnih protokolov tudi za nas zahtevna naloga. Nobenega pa ne bomo pustili na cedilu!

En dan pred terminom boste od nas prejeli klic. Administratorka vam bo zastavila nekaj vprašanj (Covid vprašalnik) in vam dala napotke o vaši obravnavi naslednji dan. SMS obveščanja NE BO!


V kolikor na termin ne morete priti, nam to sporočite 3 dni prej! To je odgovorno tudi do drugih čakajočih pacientov.

 

OSEBNA HIGIENA

Paciente naprošamo, da poskrbite za osebno higieno in pridete z natančno očiščenimi zobmi in interdentalnimi prostori. S tem se število klic in potencialih patogenov  v vaših ustih zniža.

Sanitarije bodo zaklenjene, umivanje zob naših prostorih preden pridete v ordinacijo ni več dovoljeno.


PRIHOD V ČAKALNICO

Na termin pridete točno. Vstopite lahko pod pogojem, da imate masko. Pred vhodom si boste razkužili roke in šele nato kliknili na domofon. NE VSTOPAJTE V ČAKALNICO NE DA BI SE JAVILI ADMINISTRATORKI PO DOMOFONU. Le ta vas bo spustila v čakalnico, v kolikor tam ne bo več kot treh pacientov. Sicer boste morali počakati zunaj ali v avtu in si pred vstopom zopet razkužili roke. Po vstopu VEDNO počakajte v čakalnici, da vas pride iskat nekdo od osebja.

V čakalnico vas bo prišla iskati zobozdravstvena asistentka. Izmerili vam bomo temperaturo in podpisali se boste na Covid 19 vprašalnik. S podpisom jamčite za verodostojnost podatkov in skrbite za varnost vseh.

V čakalnici in ambulanti boste upoštevali splošna priporočila za preprečevanje respiratorne okužbe.

 

POTEK DELA.

Izvajalci zdravstvene in zobozdravstvene dejavnosti bomo morali pri izvajanju storitev upoštevati priporočila za preprečevanje okužbe z virusom SARS-CoV-2, ki jih je pripravil Nacionalni inštitut za javno zdravje, in razširjeni strokovni kolegiji za posamezna zdravstvena in zobozdravstvena področja. Priprava ambulante bo trajala dlje časa kot običajno, pri tem bomo uporabil več in močnejšo osebno varovalno opremo in povečali nivo dezinfekcije, kar varuje pred prenosom okužbe tako nas kot vas. Zaradi varnosti moramo prav tako zmanjšati število pacientov, ki jih bomo dnevno obravnavali Zaradi tega bomo pri vsakem pacientu težili k opravljanju več storitev naenkrat in termini bodo tako daljši. Zato razmigajte čeljusti preden se usedete na zobozdravniški stol :)

 

Kot vidite nova situacija terja nove ukrepe. Z odgovornim ravnanjem, razumevanjem situacije ter upoštevanjem navodil vseh vključenih, bomo krizo tudi premagali!


Vaš Legat Dent d.o.o.
« nazaj

« nazaj na seznam